پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: عقد توافق‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل انجام می‌شود تا عملیات اجرای این پروژه بزرگ در اردبیل آغاز شود.

شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: عقد توافق‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل انجام می‌شود تا عملیات اجرای این پروژه بزرگ در اردبیل آغاز شود.

قدرت اخوان اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، گفت: عقد توافق‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل انجام می‌شود تا عملیات اجرای این پروژه بزرگ در اردبیل آغاز شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت، افزود: از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های هفته سلامت در استان اردبیل می‌توان به تبیین اهمیت سلامت و تحقق شعار انسان سالم٬ سیاست‌گذاری جدید برای ارتقای سلامت و جلب مشارکت سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد.

اخوان اکبری تصریح کرد: از جمله برنامه‌های حائز اهمیت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل برای امسال می‌توان به افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل در ماه جاری، احداث بیمارستان 148 تختخوابی پارس‌آباد و تلاش برای افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی ترومای اردبیل اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در رابطه با احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل گفت: اقدامات لازم برای اخذ مجوز احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل اخذ شده و این پروژه بزرگ با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا احداث می‌شود که حدود 350 میلیارد تومان برای احداث ابنیه این پروژه مورد نیاز است.

اخوان‌اکبری افزود: حدود 350 میلیارد تومان دیگر نیز برای تجهیز این بیمارستان مورد نیاز است که تلاش می‌کنیم از فاینانس خارجی و مساعدت وزارت بهداشت، برای این پروژه جذب اعتبار کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 614844، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین