پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی و شرکت مخابرات استان جهت استفاده بهینه مزایای این زیرساخت که ضرورت دارد باید به شکل علمی و عملی مورد استفاده قرار گیرد.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی و شرکت مخابرات استان جهت استفاده بهینه مزایای این زیرساخت که ضرورت دارد باید به شکل علمی و عملی مورد استفاده قرار گیرد.

بهمن حسین‌زاده در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: اجرای زیرساخت فیبر نوری برای افزایش استفاده از بستر الکترونیکی و ارتباطات از ملزومات جامعه الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه اداره کل ثبت احوال تقریبا به این سیستم مجهز شده افزود: این اداره کل علاوه بر مرکز استان در ۸ شهرستان مجوز حفاری و مراحل نصب را دریافت کرده و در آینده نزدیک به فیبر نوری مجهز می‌شود.

حسین‌زاده بر همکاری شرکت مخابرات با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: مخابرات استان با ایجاد زیرساخت‌های اساسی و به میزان خدمات ارایه شده می‌تواند از مزایای این طرح استفاده بهینه داشته باشد.

وی اضافه کرد: بحث امضای الکترونیکی و حذف بروکراسی اداری و کاغذ در دستگاه‌های اجرایی از جمله اهداف دولت الکترونیک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: در سال۹۶ هیات دولت دستورالعمل تجارت الکترونیک برای راه اندازی سامانه الکترونیک را صادر کرده و دستگاه های اجرایی را جهت استفاده از امضای الکترونیک موظف کرده است البته در بخشی از ادارات از جمله تامین اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در دولت الکترونیک خدمات زیادی تعریف شده و حتی حذف دفترچه خدمات درمانی و نسخه های پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

حسین‌زاده بهره‌گیری صحیح از سیستم الکترونیکی را یادآور شد و اظهار داشت: تشکیل سامانه های اطلاعاتی در دستگاه‌های اجرایی و رسیدن به یک نتیجه مثبت در شبکه ملی اطلاعات جامعه را به سمت پنجره واحد هدایت می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان خواست خدمات ارایه شده در هدف گذاری های اشتغال ۹۷ احصا و برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 614838، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
اینکه ما بیایم و فیبر نوری رو در کل ایران اجرایی کنیم به شرطی خوبه که در کنار این هزینه بوروکراسی اداری هم از بین ببریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین