پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
سیدشهاب‌الدین چاوشی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اظهار داشت: نظارت بر نحوه فعالیت خیریه‌ها های فعال استان سمنان ضروری است و اگر کنترل نشوند منجر به سلب اعتماد مردم می‌شود.

شعارسال: سیدشهاب‌الدین چاوشی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اظهار داشت: نظارت بر نحوه فعالیت خیریه‌ها های فعال استان سمنان ضروری است و اگر کنترل نشوند منجر به سلب اعتماد مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمدید ادامه فعالیت یک خیریه باید با بررسی نحوه فعالیت سوابق گذشته آن باشد افزود: اگر بر نحوه فعالیت خیریه‌ها ومراکز نیکوکاری نظارت نباشد منجر به سلب اعتماد مردم می‌شود.

استاندار سمنان بر ایجاد یک سامانه متمرکز برای شناسایی تمام مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: ایجاد یک بانک اطلاعاتی متمرکز بر نحوه فعالیت این نهادها منجر به ساماندهی خواهد شد.

چاووشی در بخش دیگر از سخنان خود زکات را یک مقوله فرهنگی دانست و افزود: مشارکت مردم در این سنت حسنه نیاز به تشویق و تبلیغ همکاری دستگاه‌های مرتبط، فرمانداری‌ها، شورای زکات و ائمه جمعه دارد.

استاندار سمنان با اشاره به شکل‌گیری کمیته امداد امام (ه) هم‌زمان با انقلاب اسلامی افزود: دستگیری از نیازمندان باید به یک حرکت اجتماعی تبدیل شود.

وی در سخنان خود با تأکید بر لزوم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده های تحت سرپرستی کمیته امداد افزود: پرداخت تسهیلات توسط کمیته امداد در مقابل پرداخت صدقه و کمک‌های نقدی به نیازمندان ثواب چند برابری دارد ، چرا که باعث اعتمادبه‌نفس مددجویان و بازیابی هویت آنان می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970202000723، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
این حرکت اجتماعی در قران و اسلام هم به آن اشاره شده است ؛ چیزی نیست که فقط بخشی از فرهنگ ما باشد بلکه بخشی از دین ما هم هست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم روزی برسه که جامعه ما بتونه به جامعه صلح و اماده مهدویت بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید فرهنگ رسیدگی به فقرا که یک اصل اصیل اسلامیه بیشتر در جامعه پر رنگ بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین