پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
سد میجران رامسر بین اربه کله و دالخانی قرار دارد، این سد میجران به واسطه وسعت خود و جنگل‌های اطرافش، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران و طبیعت دوستان خلق کرده است.

شعار سال: رامسر یکی از زیباترین شهر‌های ایران است که سالانه مسافران زیادی به آن مسافرت می‌کنند.

این شهر در استان مازندران واقع شده است، قرارگرفتن بین جنگل و دریا چشم‌انداز‌های طبیعی و زیبای زیادی را در این شهر پدید آورده است.

یکی از این دیدنی‌ها که در ۲۰ کیلومتری جنوب‌شرقی رامسر بر روی رودخانه زیبا و خروشان «نسارود» قرار گرفته که «سد میجران» است.

میجران محلی زیبا برای طبیعت دوستانسد میجران رامسر بین اربه کله و دالخانی قرار دارد، این سد به واسطه وسعت خود و جنگل‌های اطراف، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران و طبیعت دوستان خلق کرده است.

این سد در فاصله پنج کیلومتر به طرف جنوب از مارکوه قرار دارد که جاده تا تاج سد آسفالته است، بزرگی این سد از فاصله‌ای دورتر از خود سد بسیار جذاب است.

میجران محلی زیبا برای طبیعت دوستانمیجران در اسفند ماه سال ۱۳۸۲ به منظور تامین آب زراعی منطقه به میزان ۱۵۰۰ هکتار، توسعه و تقویت صنعت گردشگری و تامین آب نوشیدنی شهر‌های رامسر، کتالم و سادات شهر به میزان هفت میلیون‌متر مکعب ساخته شده است.

میجران محلی زیبا برای طبیعت دوستان

میجران محلی زیبا برای طبیعت دوستان

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 31 فرودین 97 ، کد مطلب: 413150، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
چه خوب است که مردم همگی سپاس گذار خدا به خاطر این همه نعمت های طبیعی که در اختیار ما قرار داده است باشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
یکی از زیبا ترین جاهایی است که تا بحال دیده ام و به همه توصیه میکنم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین