پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد از عرضه هزار و 100 تن مرغ گرم به بازار این شهرستان از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و اوایل ماه مبارک رمضان خبر داد.

شعارسال: مراد بیرانوند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در فروردین‌ماه ۹۷ بیش از ۵۷۳ هزار و ۳۵۵ قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی وارد سالن‌های پرورش مرغ گوشتی خرم‌آباد شده است.

وی ادامه داد: تعیین نوبت جوجه ریزی و بیمه جوجه ریزی‌ها، پیگیری جدی در تأمین به‌موقع و مناسب نهاده‌های دام مورد نیاز واحدهای مرغ گوشتی حوزه عمل این شهرستان شرایط لازم را برای مرغداران خرم‌آبادی مهیا کرد تا در فروردین‌ماه 537 هزار و 355 قطعه جوجه یک‌روزه وارد سالن‌های خود نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد پیش‌بینی کرد: از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و اوایل ماه مبارک رمضان بیش از هزار و 100 تن مرغ گرم( ۰۱ ) وارد بازار مصرف شود که با ورود این مقدار مرغ گرم به بازار تقاضا علاوه بر تأمین نیاز مصرف در ماه مبارک رمضان برای شهروندان خرم‌آبادی، نقش بسیار مؤثری را در تنظیم و تثبیت قیمت مواد پروتئینی ایفاء خواهد کرد.

بیرانوند ادامه داد: در این راستا شرکت پشتیبانی امور دام استان و تعاونی مرغداران نهایت سعی و تلاش خود را جهت تأمین به‌موقع انواع نهاده‌های دان مرغ به عمل‌آورده‌اند، که مشکلات جهانی قیمت ذرت و سویا تأخیرهایی را به وجود آورده که از طریق معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و وزارت در حال پیگیری و مرتفع شدن است.

وی خرم‌آباد اظهار داشت: تعیین نوبت جوجه‌ریزی و بیمه جوجه‌ریزی‌ها، پیگیری جدی در تأمین به‌موقع و مناسب نهاده‌های دام مورد نیاز واحدهای مرغ گوشتی حوزه عمل این شهرستان شرایط لازم را برای مرغداران خرم‌آبادی مهیا کرد تا در فروردین‌ماه 537 هزار و 355 قطعه جوجه یک‌روزه وارد سالن‌های خود نمایند.

این مسئول پیش‌بینی کرد: از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و اوایل ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰۰ تن مرغ گرم( ۰۱ ) وارد بازار مصرف شود که با ورود این مقدار مرغ گرم به بازار تقاضا ؛ علاوه بر تأمین نیاز مصرف در ماه مبارک رمضان برای شهروندان خرم‌آبادی، نقش بسیار مؤثری را در تنظیم و تثبیت قیمت مواد پروتئینی ایفاء خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت پشتیبانی امور دام استان و تعاونی مرغداران نهایت سعی و تلاش خود را جهت تأمین به‌موقع انواع نهاده‌های دان مرغ به عمل‌آورده‌اند، که مشکلات جهانی قیمت ذرت و سویا تأخیرهایی را به وجود آورده که از طریق معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و وزارت در حال پیگیری و مرتفع شدن است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت1397 ، کدخبر: 13970201001501: lorestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
با وجود این حجم از مرغ های انفولانزا باید تعداد بیشتری از نظارت ها بر سلامت مرغ های بازار ایجاد بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین