پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
هیئت وزیران در جلسه مورخ 1397/01/29 کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی را موظف کرد ارز یورو را به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده­ های مالی خود مورد استفاده قرار دهند.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ 1397/01/29 کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی را موظف کرد ارز یورو را به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده­ های مالی خود مورد استفاده قرار دهند.

از تاریخ ابلاغ این مصوبه کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی موظفند ارز یورو را به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده های مالی خود مورد استفاده قرار دهند. در این راستا، کلیه گزارش‌ها، آمارو اطلاعاتی که تاکنون بر مبنای ارز دلار آمریکا ارائه می شد، از این پس به مدت یک سال به هر دو ارز یورو و دلار آمریکا و پس از آن فقط به ارز یورو ارائه خواهد شد.

همچنین به منظور فراهم ساختن امکان مقایسه گزارش­ها، تحلیل­ها و اطلاعات آماری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی، لازم است گزارشات، تحلیل‌ها و آمارها در سال جاری و سال آینده به صورت مقایسه‌ای به ارز دلار نیز ارایه شود تا امکان تطبیق و ارزیابی عملکردها وجود داشته باشد.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است از تاریخ ابلاغ این مصوبه، نرخ برابری ریال در مقابل یورو را به صورت مستمر اعلام و مدیریت نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هیئت دولت، تاریخ انتشار 1 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 3336، www.cabinetoffice.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین