پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
رئیس خانه احزاب ایران از برگزاری همایش ملی احزاب با شعار «توسعه تحزب» در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در وزارت کشور، خبر داد.
شعارسال:رئیس خانه احزاب ایران از برگزاری همایش ملی احزاب با شعار «توسعه تحزب» در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در وزارت کشور، خبر داد.

حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران ، از برگزاری همایش ملی احزاب با شعار «توسعه تحزب» در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ در وزارت کشور خبر داد.

وی در همین باره اظهار داشت: همایش ملی احزاب، با حضور اساتید دانشگاه، صاحب نظران و چهره های سیاسی، در روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ عصر در وزارت کشور برگزار می‌شود.

کمالی در این باره از دعوت از سران سه قوه و نمایندگان مجلس برای حضور در همایش ملی احزاب خبر داد.

وی با اشاره به جلسه «کمیته سیاستگذاری همایش ملی احزاب» که صبح امروز در حزب اسلامی کار برگزار شد گفت: کمیته سیاستگذاری همایش، کمیته ای مشترک میان خانه احزاب و وزارت کشور است که دومین جلسه آن صبح امروز (دوشنبه) با حضور آقایان «اکبری»، «امرایی» و «نخجوانی» از مدیران ارشد این وزارتخانه در مکان حزب اسلامی کار برگزار شد.

کمالی درباره جزئیات این جلسه اظهار داشت: در این جلسه، «کمیته اجرایی همایش ملی احزاب» به ریاست آقای اکبری مشاور معاون سیاسی وزیر کشور تشکیل شد. همچنین مقرر شد تا رئیس خانه احزاب، مسئول برگزاری این همایش باشد.

رئیس خانه احزاب ایران، بحث، بررسی و گفتگو پیرامون موانع کار حزبی در کشور را محور اصلی این همایش عنوان کرد.

رئیس خانه احزاب روز گذشته در گفتگویی با خبرنگار مهر از برگزاری همایش مشترک وزارت کشور و خانه احزاب خبر داد و اظهار داشت: همزمان با برگزاری جلسات خانه احزاب، کارشناسان در وزارت کشور هم مشغول طراحی و برنامه ریزی برای برگزاری همایشی تحت عنوان «تحزب» بودند؛ این در حالی بود که زمان برگزاری هر دو همایش(همایش خانه احزاب و همایش وزارت کشور) تقریبا یکی بود. بالاخره طی گفتگوهای انجام شده میان مسئولان وزارت کشور و خانه احزاب، تصمیم بر این شد تا این دو همایش، به یک «همایش مشترک و مستقل» تبدیل شود

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاد ایران، تاریخ انتشار 3اردبیهشت 97، کد خبر: 1180461، www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
همین همایش های مشترمک اگر فقط به صرف ناهار وشام نباشه میشه از توش خیلی از طرح هارو دراورد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
احزاب در ایران جایی را نداشته و ندارند ؛ امیدواریم روزی برسد تا همه در این کشور با هر عقیده ای حق اظهار نظر داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین