پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
ساعت 21 دیشب در میدان فهمیده تبریز یک مرد با پاشیدن اسید به صورت همسرش موجب اسیدسوزی وی شده است. با حضور تیم تحقیق پلیس در بیمارستان، زن جوان در مورد نحوه سوختگی خود گفت: با همسرم دچار اختلاف و درگیری شدم و او کنترل اعصابش را از دست داد و محتویات ظرف حاوی اسید را روی من تخلیه کرد.

شعار سال: مدیر روابط عمومی بیمارستان سینا تبریز درباره جزییات این حادثه گفت: مسئولان بیمارستان سینا تبریز با زن جوانی روبرو شدند که صورت، بخشی از دست ها و پاهایش دچار سوختگی شدید شده بود. وی ادامه داد: این خانم با همسرش دچار اختلافات خانوادگی بوده و قصد داشته از او جدا شود، همسرش حوالی عصر به منزل او مراجعه کرده و پس از حضور خانم در جلوی درب منزل محتویات ظرف حاوی اسید را روی همسرش تخلیه می کند. مدیر روابط عمومی بیمارستان سینا در تبریز گفت: بخشی از صورت، دست ها و پاهای این خانم دچار سوختگی شده است و با توجه به اینکه موضوع به پلیس اطلاع داده شده، با تشکیل پرونده دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفته است. در حالی که مدیر روابط عمومی بیمارستان سینا میزان سوختگی وی را 15 درصد اعلام کرده، رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی میزان اسیدسوزی این خانم را 50 درصد مطرح کرده است.لازم به یادآوری است که در تاریخ 28 اسفند 96 دختری 26 ساله به نام معصومه جلیل پور از سوی خواستگارش در شهر تبریز مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مخبر، تاریخ 2 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4715527: www.mokhbernews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین