پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
باوجود انتشار گزارش های معتدد در رسانه ها در مورد دلالی برخی آژانس های مسافرتی و همچنین تخلف برخی سفارتخانه برای ارائه وقت، این روند غیرقانونی همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

شعار سال: باوجود انتشار گزارش های معتدد در رسانه ها در مورد دلالی برخی آژانس های مسافرتی و همچنین تخلف برخی سفارتخانه برای ارائه وقت، این روند غیرقانونی همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

یکی از مخاطبان با ارسال پیامی آورده است: «من برای گرفتن ویزای دانشجویی اقدام کردم. سفارت ، می گوید باید از داخل سایت سفارت برای گرفتن وقت اقدام کنید ، وارد سایت که می شویم و پروفایل را میسازیم، می نویسد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ وقت سفارت فلان روز باز می شود، ولی از ساعت ۲۱:۲۸ سایت از کار میافتد تا ساعت ۲۱:۳۵ بعد که وارد میشیم و متاسفانه می بینیم تمامی وقت ها در تاریخ مورد نظر پر شده، جالب است که اگر یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهیم، با مجموعه گسترده ای از این آژانس ها که این وقت ها را می فرشوند مواجه می شویم، از نفری یک میلیون تا پنج میلیون که تاریخ را خودتان انتخاب می کنید. وقت سفارت توریستی و تجاری و دانشجویی برای همه کشورها در تمام دنیا رایگان جز اینجا ، من از همه جا پیگیری کردم ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدم. اگر یک آژانس در یک ماه ۵۰ وقت بفروشد، حداقل ۵۰ میلیون درآمد کسب می کند، متاسفانه از هیچی پول در می آورند، این اتفاق واقعا کلافه کننده است.

منِ دانشجو چه گناهی کردم که برای یه سفارت رفتن باید سه میلیون پول بدم به فلان آژانس تا به من وقت خالی سفارت بدهند. شما را به خدا، صدای ما دانشجوها‌ باشید»

امید است دستگاه های مربوطه از جمله وزارت خارجه و میراث فرهنگی جهت سر و سامان دادن به این اوضاع که موجب آزار و اذیت هموطنان می شود.، به سرعت ورود کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 2 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 404611، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین