پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، تامین آبرومندانه معیشت مرزنشینان را یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان استان دانست.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، تامین آبرومندانه معیشت مرزنشینان را یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان استان دانست.
حسین فیروزی در نشست نمایندگان کسبه، بازاریان، تجار و معتمدین شهرستان‌های مرزی استان با بیان اینکه مشکلات بازارچه های مرزی و معیشت ساکنان این مناطق در چهار ماه گذشته به صورت مستمر پیگیری شده است اظهار کرد: مسئله تامین معیشت مرزنشینان همواره دغدغه استاندار کردستان بوده و بارها در تهران در جهت حل و بهبود این موضوع با مقامات گفتگو کرده است.

وی به مجموعه کارهای انجام شده و در دست اقدام برای توسعه استان اشاره کرد و افزود: پیگیری منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه مریوان، جدیت در احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه، تسریع در بهبود راه‌های استان، تلاش برای افزایش تخصیص سهم آب استان و بخش کشاورزی از جمله این کارها بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با بیان اینکه هم اکنون ایجاد اشتغال از دغدغه‌های مهم کشور و استان به شمار می رود از همه سرمایه گذاران استان خواست در منطقه ویژه اقتصادی بانه که تخفیف های مناسبی را شامل می شود سرمایه گذاری و به فکر تولید باشند.

فیروزی به تلاش های گسترده استاندار کردستان برای تغییر ات اساسی در موضوع مبادلات مرزی اشاره کرد و افزود: لازمه‌ی به ثمر نشستن این کار همکاری و همراهی، اصناف، بازاریان و تجار است و بازاریان نباید با اقدامات شتابزده کسی را در مقابل خود قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار کردستان اعمال تخفیف‌های بیشتر گمرکی، افزایش میزان شارژ کارت‌های الکترونیکی پیله‌وران و حذف محدودیت واردات برندهای خاص را از جمله موارد در دست پیگیری خواند و گفت: از همه فعالان اقتصادی و بازاریان میخواهیم تا وضعیت بازار به حالت عادی بازگردد، چرا که وجود خبرهای منفی می تواند همه تلاش ها را عقیم کند.

وی در پایان رونق شهرهای مرزی و پویایی بازار در آن مناطق را عامل جذب توریسم و افزایش درآمد مردم ارزیابی کرد و یادآور شد: اوضاع باید به نحوی سامان یابد که کالاهای وارداتی در مغازه ها توزیع و از حمل کلی و فراوان آن بصورت یکجا جلوگیری شود که حتما توجه به این موضوع می تواند در تغییر نگاه مسئولان تاثیر مثبت داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020402293 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
مرز نشینان عزیز که همواره با جنشون از این مرز و بوم دفاع می کنن باید مورد توجه ویژه مسیولینقرار بگیرن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
اگر معیشت این مردم عزیز رو فراهم نکنیم اونها اون مکان رو ترک می کنن و هزینه زیادی بر عهده ارتش و ناجا میفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین