پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: اولویت این وزارتخانه در سال جاری رفع نیاز قشر زحمتکش کشاورز و توانمندسازی آنها در راستای افزایش تولید است.

شعار سال: اسکندر زند روز چهارشنبه در گردهمایی منطقه ای و یکروزه محققان و مروجان معین در کردکوی واقع درغرب استان گلستان، اظهار کرد: در راستای ارتقای دانش فنی کشاورزان، نتیجه کارهای تحقیقاتی در این حوزه باید به صورت مستمر برای آنان تبیین می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: از پژوهشگران و مروجان نیز انتظار می رود نیازهای هر استان را در خصوص انتقال یافته ها مشخص کنند تا روی آن کار کارشناسی انجام و به تقویت کمی و کیفی تولیدات این بخش کمک شود.
زند افزود: توجه بیش از گذشته به انتقال دانش فنی روز به بهره برداران از سوی محققان و مروجان بخش کشاورزی ضروری است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان نیز گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار و امنیت غذایی نیازمند دانش روز و انتقال یافته ها و دانش فنی به کشاورزان هستیم.
مختار مهاجر افزود: ترویج و آموزش کشاورزی می تواند نقش موثری در بهبود شرایط زندگی بهره برداران این بخش داشته باشد.
ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات آموزش و منابع طبیعی گلستان هم گفت: وجود اراضی خرد و کم وسعت در استان های شمالی و تنوع فراوان محصولات زراعی و باغی و اقلیمی یک مزیت و همچنین از چالش های مهم بخش تحقیقات و ترویج کشاورزی این مناطق است.
علی قلی ایمانی رییس بنیاد توانمندسازی گندمکاران ایران هم موفقیت های به دست آمده در تولید گندم را حاصل تعامل مروجان مسئول پهنه های تولیدی، محققان معین پهنه و کشاورزان در قالب طرح نظام نوین دانست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 29 فروردین 97، کد مطلب: 82890287: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
انشاالله که با سیستم خرید تضمینی کشاورزان اوضواع اقتصادی بهتری یدا کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
اگه بهشون برسیم و هواشونو داشته باشیم قطعا محصولات بهتر هم برداشت خواهیم کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین