پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی شود و اعزام ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.
شعارسال: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با برنامه ای تلویزیونی افزایش شرکت های مرکزی استان ها و مجریان خدمات اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

وی در این باره تصریح کرد: با افزایش مجریان خدمات عتبات عالیات، در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی شود و اعزام ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت. اما به دلیل ذائقه های مختلف رائران در استان های مختلف درباره چگونگی و نحوه اعزام، شرکت های مرکزی استان ها افزایش یافتند تا اعزام های استانی خود را انجام دهند. اعزام های استانی نیز در بسته های مختلف و زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می گیرد.

به گفته آقایی اسامی دفاتر مجاز در سامانه جامع حج و زیارت موجود است و مردم می توانند برای آگاهی درباره دفاتر مجاز به آن مراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اتاق خبر 24 ، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 136050 ، www.otaghkhabar24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین