پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
استاندار کردستان گفت: نشست مشترک استان‌های غرب کشور در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.
شعار سال: استاندار کردستان گفت: نشست مشترک استان‌های غرب کشور در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.

بهمن مرادنیا عصر امروز در اولین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سنندج، اظهار کرد: قاچاق یکی از معضلاتی است که امروز متاسفانه دامنگیر جامعه شده است.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان قاچاق وجود ندارد، گفت: معلوم نیست که با چه حجمی از قاچاق مواجه هستیم و  چه میزان موفقیت در این حوزه داشته‌ایم.

استاندار کردستان اذعان داشت: باید با این پدیده شوم که امروز مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود آورده به صورت جدی مقابله کنیم.

مرادنیا با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته در استان، اظهار کرد: از تمام مسوولان و مدیران استان می‌خواهم در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، تمام تومان خود را برای مفابله با قاچاق بکار گیرند.

وی تحقق شعار امسال را زمینه‌ساز رونق اشتغال و اقتصاد در استان دانست و گفت: اگر این شعار تحقق پیدا کند بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم را در زمینه حق کشف قاچاق خواهیم کرد، اذعان داشت: تقدیر از پرسنل نیروهای انتظامی که توان و تلاش جدی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا دارند باید در دستور کار فرار گیرد.

مرادنیا از برگزاری نشست مشترک بین استان‌های غرب کشور پیرامون هم اندیشی و مشارکت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این نشست باید در اردیبهشت ماه برگزار و با تعامل هرچه بیشتر این استان‌ها نقاط ضعفی که وجود دارد برطرف و با همبستگی هرچه بیشتر زمینه مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در منطقه فراهم شود.

استاندار کردستان اذعان داشت: وقتی همه ما استان های غرب کشور از قاچاق کالا رنج می‌بریم باید با هم و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها  با این پدیده شوم مقابله بکنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970204001572 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
به نظر من سپاه باید وارد بشه و دیگه نذاره اینقدر در حجم عظیم قاچاق کالا داشته باشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
خود دولت باید این کار رو انجام بده نه اینکه این وظیفه خطیر رو چند استان به دنبال حلش باشنا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین