پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و شهری اولویت اساسی و اصلی بوده و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند در حوزه خود اشتغال پایدار ایجاد کنند.

شعارسال: بهمن حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح همزمان 800 پروژه آی.سی.تی در استانداری اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است تا پایان سال 20 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد شود که در این زمینه سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان مشخص شده و این امر به صورت عملی تحقق می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه اشتغال پایدار در روستاها نیز از اولویت اساسی و اصلی برخوردار است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد تحول عظیمی در حوزه اشتغال در سطح استان اردبیل و به ویژه در مناطق روستایی باشیم.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خبر داد و افزود: در این زمینه از وزیر ارتباطات انتظار می‌رود مجوز ارائه تسهیلات لازم را به این حوزه در اردبیل ارائه دهد تا از این طریق بتوانیم زمینه توسعه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را شاهد باشیم.

حسین‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه صنعت و معدن بیان کرد: در حوزه صنعت و معدن نیز برنامه‌ریزی اساسی برای ایجاد شغل مبنای کار قرار گرفته که تا پایان سال در این حوزه نیز شاهد اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل خواهیم بود که انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های مربوطه تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: در این زمینه استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که پیش‌بینی شده امسال بیش از چهار هزار شغل در این بخش ایجاد شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1710144: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
با کار ها مشاغل خانگی میییتوان هم ارزش افزوده به وجود اورد و هم میتوان به صنهت این کشور کمک کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین