پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
44 میلیون دلار کالا فروردین امسال از گمرکات خراسان جنوبی به خارج از کشور صادر شد که 23 درصد آن کالاهای تولیدی این استان بود.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان گفت: در این مدت 207 هزار و 455 تن کالا از صادرات 44 میلیون دلاری کالا از خراسان جنوبی صادر شد که نسبت به فروردین 96 از نظر ارزشی 12 درصد و از نظر وزنی 21 درصد کاهش دارد.

آقای خاشی سهم صادرات کالاهای تولیدی خراسان جنوبی را 23 درصد اعلام کرد و افزود: این صادرات از گمرک بیرجند، ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود به وزن بیش از 93 هزار تن و با ارزش 10 میلیون و 313 هزار دلار بود.

وی گفت:عمده اقلام صادراتی از گمرکات استان سیمان، کاشی و سرامیک، خوراک کامل طیور، صیفی جات، گازوئیل، هیدروکربن سبک، نمک، سوخت تقطیری و مصنوعات پلاستیکی بود که به کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان واردات کالا به استان را نیز در این مدت 327 تن به ارزش 327 هزار و 395 دلار دانست و افزود: برنج، گاو، گوسفند و تخم اسپند مهمترین این کالاها بود که از کشورهای پاکستان و افغانستان وارد شده است.

آقای خاشی گفت: 15 دستگاه کامیون حامل گوشت مرغ منجمد، روغن موتور، سپر، تایر و رینگ مستعمل خودرو و گاز مایع از کشورهای برزیل، ترکیه، عراق و امارات متحده عربی در فروردین از طریق گمرک ماهیرود به افغانستان ترانزیت شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 6اردیبهشت1397 ، کدخبر: 2112990: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
هنوز فاصله. زیادی تا ارمانهای اقتصادی کشور داریم و باید بیشتر تلاش کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین