پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم استان در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

شعار سال: در متن پیام «مجید خدابخش» آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حضور افتخارآمیز، به یاد ماندنی، دشمن‌شکن و باشکوه شما مردم ولایتمدار، متدین، هوشیار و همیشه در صحنه استان آذربایجان‌شرقی در استقبال از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی و کاروان دولت تدبیر و امید در دور دوم سفرهای استانی، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ این خطه دلاورپرور ایران اسلامی افزود.

این بار نیز مثل گذشته با شمیم دل‌انگیز حضورتان، وفاداری و پای بندی خود به آرمان‌های مقدس انقلاب، امام و رهبری را نشان داده و اعتماد دوباره خود را به دولتمردان خدوم تدبیر و امید به اثبات رساندید.

آفرین بر عزم، اراده و غیرت شما ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب که این چنین مایه سربلندی، اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و هم راستا با رویداد تاریخی و فرهنگی تبریز 2018، جلوه های زیبایی از میهمان نوازی و خون گرمی مردم غیور آذربایجان را به نمایش گذاشتید.

اینجانب با تشکر و قدردانی از حضور گسترده و در خور تحسین اقشار مختلف مردم استان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت محترم، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی، جوانان متدین و غیرتمند، اصحاب تلاشگر رسانه و عموم مردم شریف و بزرگوار، از درگاه پروردگار متعال می خواهم توفیق خدمت گزاری به شما بزرگواران را به ما عنایت فرماید.

امیدوارم ان‌شاءا... برکات و دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور عزیز و کاروان دولت تدبیر و امید به استان، گشایشگر افق‌های جدیدی در عرصه رشد، توسعه و پیشرفت این خطه از میهن اسلامی شود

«مجید خدابخش»، استاندار آذربایجان‌شرقی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 اردیبهشت 97، کد مطلب: 97020603670: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین