پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
چری تیگو هشت در حال حاضر بزرگترین عضو سبد محصولات این شرکت است که اخیرا در چین رو نمایی شده و با توجه به سابقه ی مدیران خودرو در عرضه ی بروز ترین محصولات چری در بازار ایران ، پس از عرضه در بازار های جهانی به بازار ما نیز راه پیدا خواهد کرد.

شعار سال: چری تیگو هشت در حال حاضر بزرگترین عضو سبد محصولات این شرکت است که اخیرا در چین رو نمایی شده و با توجه به سابقه ی مدیران خودرو در عرضه ی بروز ترین محصولات چری در بازار ایران ، پس از عرضه در بازار های جهانی به بازار ما نیز راه پیدا خواهد کرد.

رقیبی بزرگ اندام

این خودرو ابعاد نسبتا بزرگی دارد و از سه ردیف صندلی نیز بهره می برد ، گرچه هنوز اطلاعات دقیق ابعاد و اندازه توسط شرکت چری منتشر نگردیده است. همانند دیگر محصولات چری ، زبان طراحی واحد در چری تیگو هشت دیده می شود و به خصوص شباهت های فراوانی با کانسپت های ارایه شده توسط چری دارد.

قوای فنی نام آشنا

در زمینه ی قوای فنی احتمالا همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بر روی این خودرو قرار می گیرد که هم اکنون شاهد قرار گیری آن بر روی آریزو پنج توربو و چری تیگو هفت هستیم. هر چند ممکن است با اجرای بروز رسانی هایی ، قدرت و گشتاور خروجی موتور افزایش یابد. جعبه دنده ی این خودرو نیز به احتمال زیاد شش دنده ی دستی یا شش دنده ی اتوماتیک دو کلاچه خواهد بود.

برخی رسانه های چینی نیز از ارایه ی این خودرو با یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی که قابلیت ارایه ی 122 اسب بخار در بیشترین حالت را دارد خبر داده اند که باید منتظر ماند و دید که شرکت چری چه موتور (یا موتورهایی) را برای این خودرو برگزیده است و پس از آن مدیران خودرو ، چری تیگو هشت را با چه پیشرانه ای به بازار داخلی عرضه می کند.

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخل خودرو بسیار مدرن است و نمای خوبی دارد و حتی ممکن است صحنه هایی از فیلم های علمی تخیلی را برای شما تداعی کند. بر خلاف تیگو هفت، در تیگو هشت کنترلر های تهویه هوا دیجیتالی نیستند و جدا از صفحه نمایش و در پایین آن قرار دارند.

همانطور که مشخص است این خودرو رقیب مستقیمی برای شاسی بلند های هفت نفره ی کره ای بازار ایران نظیر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو و ژاپنی هایی نظیر میتسوبیشی اوتلندر محسوب می شود و باید منتظر ماند تا قیمت رسمی آن در ایران اعلام شود تا ببینیم آیا می تواند به راحتی رقبای خود را مغلوب کند یا خیر. در صورت تصمیم مدیران خودرو به ارایه ی این خودرو در بازار داخلی ، اخبار جدید تر متعاقبا اعلام خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنده 6، تاریخ انتشار 6 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: -، www.dande6.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
چه قدر خوب که موتورش توربو شارژ است این نوع موتور ها علاوه بر قدرت بالا میزان الایندگی کمی در برابر دیگر موتر ها دارند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین