پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸
کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از نیمه غربی کشور و بروز بارشهای بهاری در استانهای غربی خبرداد.

شعارسال: امیرسرکرده با اشاره به وزش باد شدید و ایجاد گردو غبار در خوزستان و فارس با ورود این سامانه افزود: آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان روز جمعه همچنان بارانی خواهد بود.
وی سواحل خلیج فارس را امروز و فردا مواج اعلام کرد و گفت: زاگرس مرکزی و جنوبی در استانهای چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، مرکزی، همدان، زنجان و در دامنه های جنوبی البرز از جمله تهران، قزوین و البرز بارانی خواهند بود که این سامانه به تدریج به سواحل دریای خزر خواهد رسید.
کارشناس هواشناسی با اشاره به حاکم بودن این شرایط در روز شنبه ادامه داد: با توجه به بارشهای کوتاه مدت و پر حجم بهاری احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی در نیمه غربی بخصوص استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان وکردستان وجود دارد.
سرکرده با اشاره به ورود سامانه از روز یکشنبه به شرق کشور گفت: در خراسان رضوی و شمالی هم منتظر باران خواهیم بود.
وی بابیان اینکه روز دوشنبه سامانه به دو شاخه شمالی و جنوبی تقسیم می شود افزود: سامانه شمالی در نیمه شمالی و استانهای آذربایجان غربی وشرقی، نواحی دریای خزر، تهران ، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی و نیمه جنوبی در استانهای خراسان جنوبی، یزد کرمان قسمتهایی از هرمزگان فارس و نواحی از بوشهر را دربرمی گیرد.
کارشناس هواشناسی گفت: امروز هوای تهران نیمه ابری و دمای هوا در گرمترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1397، کدخبر: 2113621، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
خداروشکر یه بارونی بیار یکم از این خشکی ها جبران بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین