پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
شهردار مشهد از ارسال لایحه تخفیف در حمل‌ و نقل عمومی برای اقشار خاص به شورا در اولین جلسه شورای شهر خبر داد.
شعار سال: شهردار مشهد از ارسال لایحه تخفیف در حمل‌ و نقل عمومی برای اقشار خاص به شورا در اولین جلسه شورای شهر خبر داد.

قاسم تقی‌زاده خامسی شامگاه گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه منسوب به خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در واکنش به درخواست تخفیف دانشجویان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی، نوشت:«دانشجویان عزیز، در اولین جلسه لایحه [تخفیف در حمل‌ونقل عمومی] به شورا تقدیم می‌شود. شما باعث خیر شدید تا از این تخفیف اقشار دیگری هم بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: «امروز جمعه‌گردی از خط ٢ مترو آغاز شد، داستان قطارشهری هم شنیدنی است، روزهای اولی که کار را شروع کردم همکارانم گفتند که خط دوم مترو چند هفته قبل از حضورم افتتاح رسمی شده، ولی به علت نواقص جدی قابل بهره‌برداری نیست و حدود ٢٠٠ میلیارد تومان دیگر باید هزینه کنیم تا قابل استفاده شود».

تقی‌زاده خامسی افزود: «لذا این خط که از انتهای خیابان طبرسی شروع و تا میدان شهدا افتتاح شده بود به دلایل ایمنی قابلیت انتقال مسافر را نداشت، در حالی که این خط برای انتقال حداقل ١٠٠هزار نفر طراحی شده است».

شهردار مشهد ادامه داد: «در ٦ ماه گذشته علاوه بر این‌که ساخت دو ایستگاه مهم میادین سعدی و شریعتی با ایمنی کامل به اتمام رسید، مسیر طبرسی تا شهدا که قبلاً ناقص افتتاح شده بود با نصب تجهیزات ایمنی نیز به اتمام رسید و آخر سال قبل برای اطمینان کامل به صورت آزمایشی مسافرگیری شد.

وی با اشاره به اینکه «هفته آینده به صورت رسمی خط یک و دو قطارشهری به هم متصل خواهد شد»، افزود: امروز از این خط بازدید کردم تا برای افتتاح رسمی اطمینان حاصل کنم، که به لطف خدا و تلاش همکارانم آماده افتتاح است. در واقع شهروندان می‌توانند از سیس‌آباد تا میدان شریعتی از خط دوم استفاده کنند و از آن‌جا تا فرودگاه و وکیل‌آباد سوار خط یک شوند».

تقی‌زاده خامسی اضافه کرد: هم‌چنین در مورد ادامه مسیر خط 2 قطارشهری که تا میدان جام عسل از طریق کوهسنگی تا خیابان پیروزی ادامه خواهد یافت تصمیمات عملیاتی گرفته شد که در آینده به استحضار خواهد رسید».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020804323 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین