پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
استاندار گلستان با انتقاد از وزارت جهادکشاورزی در قیمت گذاری گندم، خواستار تجدید نظر در این رابطه شد.
شعار سال: استاندار گلستان با انتقاد از وزارت جهادکشاورزی در قیمت گذاری گندم، خواستار تجدید نظر در این رابطه شد.

سید مناف هاشمی، صبح شنبه در جلسه کارگروه خرید محصولات زارعی استان گلستان، اظهار کرد: برای اینکه امسال بتوانیم در خرید محصولات زراعی موفق عمل کنیم نیاز به همدلی و همکاری است.

وی افزود: برای برداشت محصول تا ۱۵ خرداد به مدت یک ماه فرصت باقی مانده که باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان باید به سمت‌وسویی حرکت کند که در برخی محصولات همچون جو و گندم رتبه اول را برخوردار باشد چراکه این توان در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح، کشور به استان گلستان وابسته شدهو دولت توجه زیادی نسبت به استان خواهد داشت.

هاشمی خواستار قیمت گذاری مجدد گندم توسط وزارت جهادکشاورزی شد و اظهار کرد: باید هماهنگی‌هایی با استان‌های خوزستان و فارس که بیشترین تولید گندم را دارند صورت گیرد و نامه‌ای در جهت افزایش قیمت گندم به رئیس‌جمهور زده شود تا این نگرانی به دولت و سازمان برنامه اعلام شود.

وی افزود: مدتی است که کشور با تورم مواجه بوده و نمی‌توان آن راندید گرفت، همان‌گونه که دولت برای ارز ستاد تشکیل می‌دهد می‌تواند برای گندم هم کمک کند.

استاندار گلستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی در قیمت گذاری حق واقعی گندم را ادا نکرده است.

وی با بیان اینکه مراکز خرید گندم رابه سه دسته سبز، زرد و قرمز تقسیم خواهیم کرد، تصریح کرد: مراکز قرمز، مراکز متخلف و ممنوعه محسوب می‌شوند که حتی در بدترین شرایط از آن استفاده نخواهیم کرد.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به اینکه تا زمان خرید فرصت باقی است ظرفیت‌های جدید در سطح استان شناسایی و در جلسه بعدی اعلام شوند.

وی تصریح کرد: شناسایی سرمایه‌گذاران در بخش سیلو یکی از کارهایی است که باید انجام شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه کارکنان دولت اجازه ندارند خارج از بخش دولت از مراکز بخش خصوصی حقوقی دریافت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4282794 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
این قیمت گذاری برای گندم هم بی نهایت ظالمانه است و هم بی نهایت نامردی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین