پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
فرمانده سپاه اراک گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور اراک به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.
شعار سال: فرمانده سپاه اراک گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور اراک به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.
محمدرضا رضایی ، با اشاره به نقش تاثیرگذار رزمندگان و شهدا در امنیت و پیشرفت جامعه اظهار داشت: در راستای حفظ ارزش‌ها و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب این شهرستان صبح امروز انجام شد و یک کاروان از راهیان نور اراک عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند تا علاوه‌ بر بازدید از مناطق عملیاتی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنند.

وی افزود: کاروان راهیان نور اعزامی که در قالب 19 دستگاه اتوبوس به مناطق غرب اعزام شده‌اند در مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: با توجه به این که فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری نظام اسلامی به حساب می‌آید، اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور، روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان و نوجوانان را تقویت کرده و آنها را در برابر توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم مصون می‌سازد.

رضایی بیان کرد: این سفر با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین به منظور بازخوانی فداکاری‌ها، جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌های دشمن در جبهه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار اردوهای معنوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گفت: جوانان امروز با دیدن مناطق عملیاتی از نزدیک می‌توانند رشادت‌های دلاورمردان زمان جنگ را بهتر درک کنند و این مساله به طور قطع تاثیرات مطلوبی در شکل‌گیری شخصیت نسل امروز انقلاب دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711199 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین