پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: ۱۲۰ مرکز خرید تضمینی محصولات زراعی در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.
شعار سال: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: ۱۲۰ مرکز خرید تضمینی محصولات زراعی در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.
حمید علی‌محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه خرید تضمینی محصولات زراعی استان اظهارداشت: پیش‌بینی خرید امسال گندم در استان یک میلیون و 400 هزار تن است که برای این منظور 120 مرکز خرید در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید خرید محصولات کشاورزی افزود: اجرای دستورالعمل جدید سبب افزایش سلامت در کار می‌شود اما مشکلاتی هم ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به کسری گندم در برخی مراکز خرید و کارخانجات آرد بیان داشت: با توجه به نامه ای که دادگستری برای ما ارسال کرده امسال نمی‌توانیم با 24 مرکز قرارداد منعقد کنیم.

وی درباره ایجاد سامانه و ثبت اطلاعات کشاورزان در آن گفت: براساس این دستورالعمل در زمان خرید باید کشاورزان معرفی نامه از جهادکشاورزی ارائه دهند و اطلاعات آن نیز با سامانه تطبیق داده شود که این کار در صورت اختلال در سیستم ممکن است سبب شکل گیری برخی نارضایتی های کشاورزان شود.

علی‌محمدی اظهارداشت: از سویی دیگر تعداد مراکز خرید نیز در استان کاهش یافته و این مسئله ظرفیت تخلیه روزانه محصولات را کاهش داده است که باید برای آنها فکری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان درباره پرداخت پول محصول کشاورزان گفت: سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان از پول گندم کشاورزان در همان ماه نخست پرداخت شد و امسال هم دولت قول داده است که پول کشاورزان به موقع پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711672 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین