پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خام فروشی کمترین درآمد را برای استان داشته است، به‌طوری‌که کل درآمد معادن استان ۲ میلیارد تومان است که مبلغ بسیار کمی است.
شعار سال: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خام فروشی کمترین درآمد را برای استان داشته است، به‌طوری‌که کل درآمد معادن استان ۲ میلیارد تومان است که مبلغ بسیار کمی است.
 احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تفحص انجام‌شده در مورد معادن استان قم، اظهار داشت: برای جمع‌بندی موضوع گزارش جامعی جهت رسیدگی به مجلس ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اهمیت رفع موانع موجود بر سر راه معادن، افزود: هدف اصلی این بررسی، شناسایی موانعی است که بیشترین زحمت را برای مردم و مسئولین ایجاد کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دیگر این پیگیری‌ها، رفع موانع قانونی تولید و بهره‌برداری بر سر راه معادن بوده است تا ایرادات کار شناسایی و رفع شود.

امیرآبادی فراهانی مشکل اصلی معادن استان قم را خام فروشی دانست و بیان کرد: خام فروشی کمترین درآمد را برای استان داشته است، به‌طوری‌که کل درآمد معادن استان 2 میلیارد تومان است که مبلغ بسیار کمی است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از معادن به‌خودی‌خود باعث ایجاد اشتغال شده و بهره‌برداری از منابع شن و ماسه به زیرساخت‌های آسفالت استان کمک می‌کند، امام مشکل خام فروشی معادن باید مرتفع شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اهتمام مدیران استانی به خدمت به مردم عنوان کرد: در برخی از مناطق استان، مردم از معادن گلایه‌هایی داشته‌اند و این معادن مشکلاتی را برای زندگی آنان ایجاد کرده است که این مشکل باید مرتفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1712158 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین