پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو از قاچاق بی رویه آدامس به کشور خبر داد و گفت : متاسفانه این محصول را از چین وارد کشور می کنند و با بسته بندی در کارگاه های زیرزمینی به نام ادامس آمریکایی به فروش می رسانند.

شعار سال: ابوالفضل ساغری چی در حاشیه مراسم زنگ ورزش کارگران با بیان اینکه این کارخانه توانایی تولید نیاز مصرف داخل کشور را دارد به تعطیلی بخشی از خطوط تولیدی ادامس در این شرکت اشاره کرد و گفت : علت اینکه این کارخانه نمی تواند از تمام ظرفیت خود استفاده کند واردات سالانه بیش از چهار میلیارد دلار آدامس از خارج است.

وی قاچاق آدامس و شکلات را از موانع اصلی رونق این صنعت در کشور دانست و افزود : برای حمایت از کالای ایرانی باید موانع پیش روی ان برطرف شود.

ساغری چی با بیان اینکه واردات بی رویه ادامس، شکلات ، اسنک ، ویفر و بیسکویت از مبادی غیررسمی سلامت مردم را نیز به خطر می اندازد از مسئولان ذیربط خواست با مراجعه به بازارچه نوروزخان و بوذرجمهری از فروش این نوع محصولات قاچاق بازدید کنند.

وی گفت : در حالی که شرکت صنعتی پارس مینو توانایی تولید روزانه 200 تن انواع محصولات را دارد متاسفانه فقط 100 تن تولید می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 8 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 2114414، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین