پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
عضو شورای شهر شیراز گفت: مسئولین استان و شهر شیراز فقر آموزش عمومی و دانش اجتماعی را جدی بگیرند که مهمترین راه حل آن توسعه و افزایش کتابخوانی و مطالعه است.
شعار سال: عضو شورای شهر شیراز گفت: مسئولین استان و شهر شیراز فقر آموزش عمومی و دانش اجتماعی را جدی بگیرند که مهمترین راه حل آن توسعه و افزایش کتابخوانی و مطالعه است.

قاسم صبوری بعد از ظهر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: هفته شیراز تعاملی عجیب با سلامت دارد و اگر در این هفته حال مردم خوب نباشد حال شهر نیز خوب نخواهد بود.

وی ادامه داد: ناگفته پیداست که تامین سلامت فکری و روانی منجرب به تامین سلامت جسمی می شود و تحقیقات و تجارب نشان می دهد که افراد جامعه آگاه تر و فهیم ترکمتر دچار نقص جسمی می شوند و جوامع مطبوع آنها از نشاط و شادابی بهره می برد.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: کتابخوانی و مطالعه کوتاهترین راه برای رسیدن به جامعه آگاه و با نشاط است که هفته شیراز فرصتی بزرگ است که در این مسیر حرکت کنیم.

مقیمی افزود: وقت آن رسیده که استاندار و دیگر مسئولین استان و شهر شیراز فقر آموزش عمومی و دانش اجتماعی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: شهر و شهروند شیراز نه جسمی سلامت و نه روان سلامت که باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کرد.

عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد: دادن یارانه به کتاب از جمله این مباحث است که شهرداری می تواند در این راستا ورود کند زیرا مشکلات فرهنگی هزینه بیشتری را برای شهرداری دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4285250 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
مسیولیناموزشی ما بیان وبه جای این همه اموزش های بی فایده یکم تعلیم کنن دانش اموزان رو
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین