پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
رئیس شورای شهر سمنان از تصویب ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرداری این شهر خبر داد و گفت: با اختصاص این بودجه وضعیت سمنان بهبود پیدا خواهد کرد.
شعار سال: رئیس شورای شهر سمنان از تصویب ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرداری این شهر خبر داد و گفت: با اختصاص این بودجه وضعیت سمنان بهبود پیدا خواهد کرد.

سید مسعود سیادتی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها، بحث عملکرد شورایی را در دور پنجم شورا حاکمیتی خواند و بابیان اینکه بودجه امسال بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد تومان است، ابراز داشت: ۵.۳۰ درصد از این بودجه حقوق و ۵.۶۹ درصد اقدامات عمرانی خواهد بود که قطعاً با این رقم وضعیت شهر سمنان تغییر خواهد کرد

وی بابیان اینکه ۸۵ درصد بودجه شهرداری سال گذشته تحقق پیداکرده است، افزود: این رقم در سال گذشته معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بود که نسبت به امسال با رشد خوبی همراه است که امیدواریم با این رقم بتوانیم شاهد ارائه خدمات بهتر به سمنانی‌ها باشیم.

رئیس شورای شهر سمنان بابیان اینکه ارتقای مناطق شهرداری به سه منطقه از برنامه‌های شورا و شهرداری است، ابراز داشت: هشت‌تا ۱۰ ناحیه به شهرداری سمنان اضافه خواهد شد که با اختیار دادن و ساماندهی مدیریت شهری مناطق با یافتن زیرگروه‌های خود یعنی نواحی کارها را تفکیک می‌کنند.

سیادتی بابیان اینکه سمت شرقی بلوار میرزای شیرازی از باغ فردوس تا منتهی‌الیه مسکن مهر منطقه سه شهرداری خواهد بود، در ادامه تصریح کرد: این تصمیم به‌منظور تفکیک مدیریت و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در شورای پنجم اتخاذشده است.

وی تعداد سازمان‌های شهرداری سمنان را هشت سازمان برشمرد و افزود: تشکیل دو سازمان دیگر بانام‌های مدیریت مهندسی و حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان آرامستان در دستور کار قرار دارد که با اضافه شدن این دو به بدنه شهرداری سازمان‌های شهرداری به ۱۰ سازمان ارتقا خواهد یافت.

رئیس شورای شهر سمنان بابیان اینکه کارآمدی و بررسی مسائل بر اساس وفاق درون شورایی است، اضافه کرد: بحث سیاسی در اظهارنظرها ورود پیدا نمی‌کند چراکه ورود به این مسائل ما را از هدف خدمت‌رسانی به مردم دور می‌کند بنابراین می‌کوشیم تا بر اساس همدلی تصمیماتی را اخذ کنیم که منافع شهری در آن لحاظ باشد.

شهرداری سمنان یک هزار و ۱۰۰ نفر کارمند دارد که این جمعیت در قیاس با بسیاری از استان‌های کشور از تعداد بالایی برخوردار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4285205 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
چرا فقط میخواهیم سازمان بندی اداری ر افزایش بدیم و گسترش بدیم؟دلیل این کار چیه واقعا؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین