پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر گفت: برای اجرای طرح و بهبود تجهیزات برق‌رسانی در استان بوشهر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تدوین و طراحی شده است.
شعار سال: مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر گفت: برای اجرای طرح و بهبود تجهیزات برق‌رسانی در استان بوشهر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تدوین و طراحی شده است.
عبدالعزیز کریمی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر با اشاره به اجرای خط دو مداره برق از چغادک به بوشهر اظهار داشت: خط دو مداره برق از پست 230 کیلوولت چغادک به بوشهر طراحی و فاز نخست آن عملیاتی شده است.
 
وی، با اشاره به اجرای پروژه خط انتقال برق از پست تنگسیر بوشهر افزود: این پروژه با اعتبار 500 میلیارد ریال در مدت سه سال  تکمیل می‌شود.

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر با تاکید بر توجه به رعایت مصرف برق در فصل گرما گفت: برای جلوگیری از مشکلات قطعی برق، باید فرهنگ مدیریت مصرف برق در دستور کار همگان قرار بگیرد.

کریمی، با تاکید بر اصلاح شبکه برقرسانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعبت برق‌رسانی اعتبارات لازم اختصاص یافته است.

وی از تدوین پروژه‌های برق‌رسانی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای طرح و بهبود تجهیزات برق‌رسانی در استان بوشهر یک‌هزار و 500 میلیارد تومان پروژه تدوین و طراحی شده است.

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر از رشد 9.5 درصدی مصرف برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: 70 درصد انشعابات برق در استان بوشهر خانگی است که در سال گذشته مصرف برق در بخش خانگی نسبت به سال 1395 بیش از 9.5 درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد به همین میزان باید پروژه برق‌رسانی اجرا شود.

کریمی، تغییر ساعت کار ادارات را نقش مهمی در کاهش مصرف برق دانست و تاکید کرد: در فصل تابستان باید ساعات کار در ادارات و شرکت‌ها تغییر کند که شاهد جلوگیری از خاموشی‌ها باشیم.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید کم کم طرح برق رسانی از ززیر زمین رو در راستای فعالیت هامون قرار بدیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین