پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: احراز صلاحیت 7نفر از نامزدها برای شرکت در انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام شد و شاید در روزهای آینده نفرات دیگری به این لیست اضافه شوند.

شعارسال: بالاخره قطار انتخابات فدراسیون‌های ورزشی به ایستگاه تیرو کمان رسید و پس از کش و قوس فراوان و فعالیت غیرقانونی محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان به مدت طولانی، وزارت ورزش و جوانان تاریخ این مجمع انتخاباتی را اعلام کرد و قرار بر این شد که مجمع انتخابی فدراسیون تیراندازی با کمان روز 18 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.‌

نکته قابل توجه انتخابات این فدراسیون این است که طبق آیین‌نامه انتخاباتی مصوب وزارت ورزش اسامی نامزدها و اعضای مجمع از جمله مربیان، داوران و ورزشکاران باید حداقل 15 روز قبل از شروع مجمع اعلام شود اما در حالی 8 روز مانده به مجمع، هنوز لیستی از سوی وزارت ورزش و جوانان ارائه نشده است.

شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره تعلل وزارت ورزش در این موضوع گفت: اسامی در یکی دو روز آینده اعلام می شود و جای نگرانی نیست. البته طبق آیین نامه انتخاباتی اسامی نامزدها و اعضای مجمع همچون مربیان و داوران و ورزشکاران باید ده روز قبل از برگزاری انتخابات اعلام شود نه پانزده روز. با این حال کمی تاخیر به وجود آمده که مشکلی نیست و ما همین امروز یا فردا اعضای مجمع را اعلام می کنیم تا از طریق دبیر فدراسیون نامه دعوتی برای آنها ارسال شود.

وی در مورد اساسنامه‌ فدراسیون تیراندازی با کمان،‌ افزود: این انتخابات طبق اساسنامه‌ای که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است برگزار می شود. وزارت ورزش اعلام کرده بود که اساسنامه فدراسیون باید اصلاح شود و به فدراسیون جهانی فرستاده شود از همین روی این کار صورت گرفت و هم اکنون این انتخابات با اساسنامه‌ای که مورد تایید وزارت ورزش و فدراسیون جهانی است برگزار خواهد شد.

اسبقیان در مورد احراز شرایط نامزدهای پست ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: در حال حاضر اسامی 7 نامزد برای پست ریاست احراز صلاحیت شد و اسامی آنها را اعلام کردیم. بقیه نامزدها هم صلاحیتشان در حال بررسی است و به محض اینکه تایید شود به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر این 7 نفر احراز صلاحیتشان آمده و ممکن است تا روز انتخابات باز هم نفراتی به این لیست اضافه شوند. ما حتی در انتخابات مجلس هم دیدیم که تایید صلاحیت افراد در زمان نزدیکی انتخابات بوده و هیچ مشکلی هم از نظر قانونی وجود ندارد. بنابراین در انتخابات تیر و کمان نیز این احتمال وجود دارد که احراز صلاحیت یک یا دو نفر ‌نامزد دیرتر اعلام شود. آنها هم تا زمان برگزاری انتخابات فرصت دارند مجوز حضور در انتخابات را کسب کنند.

*برای پست ریاست فدراسیوت تیراندازی با کمان 13 نفر نامزد شده‌اند که از بین این تعداد در حال حاضر اسامی 7 نفر به عنوان نامزد پست ریاست اعلام شده است.

اسامی نفرات تایید شده بدین شرح است: محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی، مهدی مبینی، سیدرضا میرابوطالبی، حمیدرضا یاری.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 10اردیبهشت1397 ، کدخبر: 385094: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
کاش واقعا صلاحیتشو داشته باشن و مثل خیلی از این نامزد ها با پارتی بازی نیومده باشن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین