پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز صبح شیخ احمد الفهد دیداری با دکتر جهانگیری داشتند و صحبت های خوبی انجام شد.
شعارسال: صبح امروز نشست روسای فدراسیون های ورزشی با شیخ احمد الفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا آغاز شد.در این نشست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک حضور دارند.

دکتر سلطانی فر در ابتدا گفت: خیرمقدم عرض می کنم خدمت مهمانان عزیز به ویژه شیخ احمد الفهد که دعوت ما و دکتر صالحی امیری را قبول کردند. این سفر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که از این سفر استفاده لازم را ببریم هرچند انتظار داشتیم این سفر خیلی فشرده تر باشد.

وی ادامه داد: از روز گذشته جلسات فشرده ای با حضور ایشان برگزار شد. فضای خوبی برای رشد ورزش به وجود آمده و تاکید دکتر روحانی بر همین است. ارتباط خوبی با کمیته ملی المپیک به وجود آمد که به رشد ورزش کمک می کند. امروز صبح شیخ احمد الفهد دیداری با آقای دکتر جهانگیری داشتند و صحبت های خوبی انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: بعد از رفع تحریم ها ما بیش از ۹۰ میزبانی را در کشور داشتیم و شرایطی که در منطقه وجود دارد ما از ابزاری که داریم می توانیم برای توسعه ورزش استفاده کنیم. ما هم جهت و هماهنگ با برنامه ioc حرکت خواهیم کرد و سعی می کنیم که اتحاد و دوستی بیشتری بین کشورها به وجود آید. ما در فدراسیون های مختلف افراد توانمندی را در کشور داریم که از شیخ احمد می خواهیم که از این ظرفیت ها در کنفدراسیون ها استفاده کنند.

سلطانی فر در انتها گفت: ستاد عالی بازی های آسیایی از سال گذشته تشکیل شد و برنامه ریزی دقیقی انجام داده ایم که با یک کاروان قوی در جاکارتا حضور پیدا کنیم. این آمادگی را داریم در رشته هایی که پیشرو هستیم و وضعیت مطلوبی داریم کمک کنیم که این رشته ها در کشورهای دیگر نیز رشد داشته باشند. امیدواریم که بازهم شاهد حضور ایشان در کشورمان باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 702567 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
مطمئنا بازی ها رو خواهیم برد و نام ایران در آسیا باردیگر خواهد درخشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین