پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
رئيس کميته مشارکت‌هاي مردمي ستاد اربعين پيش بيني کرد زائران ايراني اربعين امسال 10 تا 15 درصد بيشتر از سال قبل باشد.

شعار سال: حسن پلارک گفت: سال گذشته سه ميليون زائر ايراني در ايام اربعين به عتبات عاليات سفر کردند.

وي با اشاره به تشکيل نخستين جلسه کميته مشارکت‌هاي مردمي ستاد اربعين در سال 97 گفت: اين کميته به منظور هماهنگي فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي مرتبط و مشارکت‌هاي مردمي تا اربعين 97 هر 45 روز يکبار برگزار خواهد شد.

وي افزود: استفاده از تجارب سال‌هاي گذشته به منظور ارائه خدمات مناسبتر در سال 97 به زائران اربعين در دستور کار اين کميته قرار دارد.

پلارک با اشاره به اينکه سال گذشته 1000 موکب براي ارائه خدمات به زائران اربعين در ايران و عراق زير نظر ستاد اربعين ساماندهي شد، گفت: ارائه پروانه موکب داري، تعيين ظرفيت، کيفيت و نوع خدمات، همچنين توزيع جغرافيايي موکب‌ها، ساماندهي شدند.

وي افزود: دستگاه‌هايي مانند وزارت نيرو به منظور تامين آب آشاميدني و همچنين زيرساخت‌هاي فاضلاب در مرز‌ها و تامين بهداشت و آب شرب در کشور عراق با ستاد اربعين همکاري مي‌کنند.

پلارک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز با استفاده از ظرفيت اردويي سازمان بسيج مي‌تواند به اسکان زائران کمک کند.

وي افزود: سازمان اوقاف و امور خيريه با استفاده از ظرفيت واقفان به ارائه خدمات در اربعين مي‌پردازد.

رئيس کميته مشارکت‌هاي مردمي ستاد اربعين گفت: ستاد اجرايي بنياد مستضعفان به صورت ويژه شهرداري تهران در تامين بهداشت و نظافت شهر‌هاي زيارتي با ستاد اربعين همکاري مي‌کنند.

وي با بيان اينکه توجه ما در کميته مشارکت‌هاي مردمي ستاد اربعين استفاده از تجارب گذشته، رفع نقص‌ها و افزايش کيفيت خدمات به زائران در سال 97 است، افزود: ارائه خدمات به زائران ايراني و ديگر کشور‌ها و حتي کشور عراق در دستور کار قرار دارد.

رئيس کميته مشارکت‌هاي مردمي ستاد اربعين گفت: همه خدمات ستاد اربعين براساس نظر حاکميتي با ميزباني و مسئوليت اصلي مردم عراق خواهد بود، زيرا زائران ايراني تنها سه ميليون از 20 ميليون زائر اربعين را تشکيل مي‌دهند و ايران فقط توان ارائه خدمات به ايرانيان را دارد.

وي گفت: ارائه خدمات به زائران اربعين از 15 روز مانده به روز اربعين تا پنج روز پس از اربعين حسيني خواهد بود که با جمع آوري موکب‌ها به پايان مي‌رسند.

پلارک تاکيد کرد: ستاد اربعين از يک ماه مانده به روز اربعين در کشور عراق مستقر خواهد بود و در ماه آبان که اربعين است اوج ارائه خدمات ستاد اربعين خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 9 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 20180429150051635، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
ویزا قرار بود برای زائران اربعین برداشته بشه چی شد ؛ در این رابطه توضیحات کاملی رو لطفا بگید
ا.ح75
ناشناس
Netherlands
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
هرساله داره به این کاروان مقدس عشاق بیشتری می پیوندد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین