پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور رفع دغدغه‌های اجتماعی پیوند مراکز دانشگاهی با جامعه و صنعت باید تقویت شود.
شعار سال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور رفع دغدغه‌های اجتماعی پیوند مراکز دانشگاهی با جامعه و صنعت باید تقویت شود.
اسحق رسولی صبح سه شنبه در انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد استان اردبیل افزود: عدم اتصال زنجیره دستگاه های اجرایی مهمترین دغدغه ای اجتماعی است که در این راستا باید تلاش شود پیوند دانشگاه با جامعه و صنعت تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه این اصل مهم در دانشگاه آزاد اردبیل پیگیری می شود، تصریح کرد: رویکرد دانشگاه به سمت کارآفرینی و رسالت آن پژوهش و فناوری است، لذا تقویت ارتباط در این زمینه ها حائز اهمیت می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی تاکید کرد که این توان و ظرفیت علمی باید برای حل مسایل و مشکلات جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی در این خصوص به امضا تفاهم نامه های مختلف با سازمان ها و ادارات استان اشاره کرد و یادآور شد: تفاهم نامه همکاری پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و حمایتی بین این دانشگاه و کمیته امداد استان در این راستا است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه ها باید در فرایند ارتقای کیفیت خدمات موثر واقع شوند، تصریح کرد: در این زمینه ضروری است فرآیندهای زاید حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری این نهاد حمایتی با دانشگاه ها و مراکز علمی باید به ارتقا خدمات به فقرا و نیازمندان منتج شود، برلزوم بهره مندی از یافته های پژوهشی در خدمات رسانی به جامعه هدف تاکید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4285743 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید انشگاه ها در مسایل واحد های صنعتی به طرز عملی وارد بشوند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین