پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت کارگران را زحمتکشان بی ادعای جامعه دانست و گفت: این قشر برای به دست آوردن روزی حلال تلاش زیادی دارد و باعث تاسف است که مراسم روز کارگر در این روز برگزار نمی شود.
شعار سال: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت کارگران را زحمتکشان بی ادعای جامعه دانست و گفت: این قشر برای به دست آوردن روزی حلال تلاش زیادی دارد و باعث تاسف است که مراسم روز کارگر در این روز برگزار نمی شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت به دلیل عدم برگزاری جشن روز کارگر از تمامی کارگران شهرداری رشت عذرخواهی کرد.

محمد حسن علیپور، کارگران را زحمتکشان بی ادعای جامعه دانست و تصریح کرد: این قشر برای به دست آوردن روزی حلال تلاش زیادی دارد و باعث تاسف است که مراسم روز کارگر در این روز برگزار نمی شود.
 وی همچنین با تبریک این روز به جامعه کارگری ، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای کارگران همواره مورد تاکید بوده اما هنوز بخشی از مطالبات باقی مانده است و مجدانه پیگیر مطالبات این قشر خواهم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 618239 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین