پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و مکاتبات متعددی در زمینه تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج با مسئولان و متولیان امر انجام شده است.
شعار سال: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و مکاتبات متعددی در زمینه تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج با مسئولان و متولیان امر انجام شده است.
عزیز فیلی در حاشیه اولین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمایی آتا بعد از 72 روز تعطیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرواز امروز شرکت آتا امروز به صورت آزمایشی بوده و به صورت رسمی از هفته آینده پروازهای این شرکت 3 روز در هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان و ماهان برای انجام پرواز در فرودگاه یاسوج انجام شده است، عنوان کرد: امیدوارم با حضور این دو شرکت در تمام روزها هفته پرواز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج شرکت‌های هواپیمایی تمایلی به پرواز در فراز آسمان یاسوج نداشتند، ابراز کرد: هواپیمای امبرائر ساخت کانادا و برزیل متعلق به شرکت آتا با ظرفیت 50 نفر از نوع جت بوده که مسیر تهران-یاسوج را یک ساعته طی می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1715162 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین