پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۵۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: نخاله های تخلیه شده در اطراف شهرهای جنوبی تهران زیبنده نیست و باید به صورت جدی مدیریت شود.

شعار سال: ناهید خداکرمی در کارگروه سلامت و محیط زیست سمینار 'نقش شوراها در توسعه شهرستان ری' در تالار فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز تمامی مشاغل آلاینده محیط زیست و مشکل آفرین شهر تهران به شهرستان ری منتقل شده است و زمینه بسیاری از معظلات اجتماعی را در این شهرستان فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: اداره راهداری استان تهران باید در خصوص ایجاد گاردریل برای جلوگیری از تخلیه بی رویه نخاله های ساختمانی توسط کامیون ها در حاشیه جاده های شهرستان ری اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی زباله های تهران و اسلامشهر به شهرستان ری منتقل می شود، افزود: تجمیع زباله، بوی نامطبوع و تشکیل دریاچه شیرابه های زباله ها در آراد کوه کهریزک، مشکلات بزرگ زیست محیطی را در این شهرستان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه تفکیک زباله از مبدأ ایجاد ثروت و کارآفرینی می کند، افزود: این رویه در تمام جهان مرسوم است اما متاسفانه بعد از ٤٠ سال در کشور ما شاهد پسماند سوزی در جنوب پایتخت و آلودگی زیست محیطی هستیم.
خداکرمی به ساخت و سازهای بی رویه در تهران و شهرری اشاره کرد و یادآور شد: این ساخت و سازهای بی رویه باعث شده که گودآبعلی در شمال شرق تهران پر شود و نخاله این ساخت و سازها نیز در حاشیه جاده های جنوب پایتخت تخلیه شود.
وی با بیان اینکه اداره دامپزشکی شهرستان ری به وظایف خود خوب عمل نمی کند، افزود: شرایط دفع پسماندهای دامداری ها و مرغداری ها و واکسیناسیون دام ها در این شهرستان شرایط خوبی ندارد به طوری که در حال حاضر از شهرستان ری گزارش تب مالت مخابره شده است.
خداکرمی در ادامه اظهار کرد: امسال برای اولین بار بودجه های شهری تجمیع می شود و امید می رود مدیریت شهری با اختصاص درست و منطقی زمینه های رشد و توسعه تهران و ری را فراهم کند.
وی مشارکت شورایاران و مردم را در توسعه شهرستان ری بسیار مفید دانست و تصریح کرد: مردم باید در قبال شهر و روستای خود متعهد و مسئول باشند تا زمینه های توسعه در کشور ایجاد شود.
سمینار 'نقش شوراها در توسعه شهرستان ری' امروز - دوشنبه - به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شش کارگروه و با حضور محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تواهن معاون استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شوراهای شهرهای شهرستان ری، شهرداران و جمعی از مسئولان شهری در تالار فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد که موضوعات و مشکلات شهرهای جنوبی تهران دراین کارگروه ها بررسی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 10 اردیبهشت 97، کد مطلب: 82901794: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
لطفا این بررسی ها رو زود تر انجام بدید که انقدر برای مردم مشکل به وجود نیاد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین