پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: هدف اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری های کلان در حوزه علم، فرهنگ و فناوری است و این شورا وارد جزئیات اجرایی نمی شود.
شعارسال: محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، در پاسخ به این سوال که نحوه کار شورای عتف و شورای عالی انقلاب فرهنگی که برخی آن را نوعی موازی کاری در امر سیاست گذاری علمی می دانند، اظهار داشت: هدف اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری های کلان در حوزه علم، فرهنگ و فناوری است و این شورا وارد جزئیات اجرایی نمی شود.

وی با بیان اینکه اساس کار شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بر این است که با هماهنگی میان دستگاه های مختلف اجرایی کشور و در صورت ضرورت با نهادهای غیردولتی وارد بحث شود، افزود: این شورا بنا دارد که براساس نقشه جامع علمی کشور و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیازهای عملیاتی و فوری را پیاده کند.

زاهدی در همین رابطه خاطرنشان کرد: به طور مثال در نقشه جامع علمی کشور سه گروه الف، ب و ج را اولویت بندی کردیم. حال اینکه چگونه این اولویت ها عملیاتی شود در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مورد بحث قرار می گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار12 اردیبهشت 97، کدخبر:  682069،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین