پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
فرمانداربویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت خسارت های زلزله صبح امروز در یاسوج، گفت: در پی زلزله صبح امروز 14 نفر هنگام پناه گیری دچار مصدومیت شده اند و خسارت هایی نیز به زیرساخت های شهرستان دنا وارد شده است.

شعار سال: کناری با بیان اینکه زلزله پنج و دو هم ریشتری صبح امروز در یاسوج رخ داد گفت: این زمین لرزه قطعی برق ، آب ، گاز و شبکه های تلفن همراه را به دنبال داشته است.

فرماندار بویراحمد افزود: 14 نفر در شهرستان بویراحمد به هنگام پناه گیری در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شده اند.

فرماندار دنا: خسارت به زیرساخت های روستایی

در پی زمین لرزه صبح امروز خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و مناطق روستایی شهرستان دنا وارد شده است.

"عبای بهشتی روی" فرماندار دنا با بیان اینکه زمین لرزه پنج و دو دهم ریشتری در عمق هشت کیلومتری رشته کوه های دنا رخ داد، گفت: در پی این زمین لرزه خسارت زیادی به زیر ساخت های شهری و روستایی شهرستان دنا و شهر سی سخت وارد شده است.

تلفات جانی تاکنون اعلام نشده است

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی ناشی از زلزله صبح امروز گزارش نشده و تیم‌های امدادرسان شهر سی سخت در حال آماده باش هستند.

فرماندار دنا با بیان اینکه تیم ستاد بحران استان هم اکنون به شهرستان اعزام شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل قطعی برق ، گاز و آب در شهرستان سی سخت را نداریم.

قطعی برق در برخی مناطق شهرستان بویراحمد

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی زمین لرزه صبح امروز برق برخی مناطق شهرستان بویراحمد قطع شد.

داود راهزادی گفت: به علت زمین لرزه شدید صبح امروز بخشی از شبکه برق شهرستان بویراحمد قطع شد که پس از شناسایی و با تلاش کارکنان شرکت برق هم اکنون خطوط اصلی برق ترمیم و وصل شد.

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خسارت به زیر ساخت های برق بیشتر در مناطق روستایی مهریان، مادوان، گنجه‌ای و کاکان بوده و به علت لرزش ترانس هنوز قطعی برق داریم، افزود: مردم استان می توانند در صورت بروز مشکل در شبکه برق مناطق با سامانه 121 تماس بگیرند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 12 اردیبهشت 97، کد مطلب: 618517: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم که بیشتر از این تلفات نداشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین