پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
معاون سازمان اکو در زنجان ، با اشاره به اینکه زنجان شهر ایده‌آلی برای برگزاری جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم است، گفت: زنجان دارای ظرفیت گردشگری ویژه ای برای کشورهای اکو است.

شعار سال: ممدوح اونال، معاون سازمان اکو در آیین اختتامیه جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم، اظهار کرد: زنجان از زمان باستان گهواره فرهنگ و هنر بوده و به دلیل قرار گرفتن در جاده ابریشم شبکه تجاری بین غرب و شرق ایجاد کرده و اکنون هم محل ایده‌آلی برای چنین جشنواره هایی است.

اونال، ادامه داد: از این‌رو سازمان فرهنگی جمهوری اسلامی پیشنهاد داد این جشنواره در شهر زنجان اجرا شود و تاکنون این جشنواره در سه دوره موفق برگزار شده است.

به گفته معاون سازمان اکو، زنجان به عنوان شهر تاریخی این فرصت را دارد که به مرکز گردشگری مشهوری برای کشورهای اکو تبدیل شود.

اونال با اشاره به اینکه به ترتیب در نخستین جشنواره پنج کشور، دومین جشنواره 11 کشور و سومین جشنواره 14 کشور شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان از مشارکت کشورهای عضو اکو و استقبال کشورها از این جشنواره دارد.

این مقام افزود: از این فرصت برای تشکر از مردم مهمانواز زنجان تشکر می کنم و در دوره قبل خانمی از شهر طارم نان طبخ می کردند که امیدوارم در این دوره ایشان را ببینم و بار دیگر از نانی که طبخ می کند، بچشم.

گفتنی است چهارمین جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم از 11 اردیبهشت به مدت سه روز با حضور 17 کشور در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 12 اردیبهشت 97، کد مطلب: 618499: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین