پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
شهردار اراک گفت: شهرداری تمام تلاش خود را در راستای روان‌سازی و تسهیل در امور شهروندان به کار گرفته است.

شعار سال: داود تاجران ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران شهر اراک اظهار داشت: با بکارگیری مدیران جوان در شهرداری تغییرات محسوسی در اجرای پروژه‌ها در حال انجام است.
وی با بیان اینکه شهروندان باید شهرداری را خانه خود بدانند، افزود: یکی از پروژه‌هایی که ۱۵ سال بلاتکلیف مانده پروژه ۵۸ متری است که با تشکیل جلسات متعدد در نهایت سرمایه گذاران دعوت ما را لبیک گفتند.
شهردار اراک ادامه داد: اولویت در اجرای این پروژه با سرمایه‌گذاران داخل استان و سپس خارج استان و کشور است.
تاجران با اشاره به اینکه برای ۵۱ بلوک پروانه صادر شده است، بیان داشت: معافیت‌‌های بسیار خوبی در اجرای پروژه ۵۸ متری برای سرمایه گذاران دیده شده و سرمایه گذاران می‌توانند از مزایای بافت فرسوده نیز استفاده کنند.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: جذب سرمایه‌گذاری در استان مرکزی و شهر اراک از اهمیت بالایی برخوردار است.
کاوه فلک افلاکی اظهار داشت: شهر اراک دارای زمینه و پتانسیل‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد و شورای شهر به دنبال تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش روی آنها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 11 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970211000698: www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین