پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: امسال پیش بینی برگزاری 20 نمایشگاه در استان قم را کردیم، از جمله این نمایشگاه ها کفش، فرش، چوب،÷ مبلمان و مواد معدنی است.

شعار سال: محمود سیجانی با اشاره به رشد صادرات استان قم در سال جاری اظهار کرد: با برطرف کردن موانع پیش روی فعالیت واحدهای تولیدی استان قم، انتظار رشد صادرات استان را در سال جاری داریم.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی برگزاری 20 نمایشگاه در استان قم را کردیم، از جمله موضوعات این نمایشگاه کفش، فرش، چوب و مبلمان و مواد معدنی است که جزو صنایع بومی استان قم به شمار می‌روند و از برگزاری نمایشگاه‌ها در خصوص این صنایع به صورت کامل حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: امسال یکی از بسته‌های حمایت از صادرات، کمک به حضور شرکت‌های صادراتی در نمایشگاه‌های بین المللی در خارج از کشور است که برای این شرکت‌ها یک سری تسهیلات و مشوقات در نظر گرفته شده است تا شرکت‌ها در نمایشگاه‌های خارجی برای بازاریابی شرکت کنند و علاوه بر عرضه تولید خودشان، برندسازی را انجام بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال پیش کردیم که نمایشگاه تجاری استان قم را در شهر نجف در کشور عراق برگزار کنیم و امسال روند برگزاری این نمایشگاه بهتر از سال گذشته خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین