پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
استاندار اصفهان گفت: خرج کردن در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که موجب ایجاد جامعه سالم می‌شود.

شعار سال: به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار اعضای هیأتمدیرهو مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: موفقیت هر تیم در درجه اول مدیریت و سپس امکانات است و مدیریت درست این باشگاه در پیشبرد کارها کاملاً مشخص است.

وی با بیان این‌که انتخاب سرمربی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: سرمربی این تیم با غیرت خاص تیم را به پیش برده است.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که در دنیا یکی از شاخص‌های سنجش موفقیت در مدیریت، مدیریت بخش ورزش است که هم در موفقیت‌ها و هم در نحوه برگزاری مسابقات مشخص می‌شود، تصریح کرد: قدرت‌نمایی مدیریت در بخش ورزش به خوبی خود را نشان می‌دهد و در افت و خیزهای تیم‌ها می‌توان درس‌های مدیریتی را یاد گرفت.

وی با اشاره به این‌که هر طرح ورزشی که موجب توسعه ورزش شود و توسعه فرهنگ ورزشی را به دنبال داشته باشد بسیار مغتنم است، گفت: خرج کردن در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که موجب ایجاد جامعه سالم می‌شود.

سعید آذرینیز با تقدیر از اقدامات ورزشی استاندار اصفهان، ابراز داشت: باشگاه ذوب‌آهن در پنج سال اخیر به عنوان یکی از باثبات‌ترینباشگاه‌های کشور و آسیا بوده است و حمایت استاندار باعث تغییر مثبت دیدگاه‌ها نسبت به ورزش شد و مشخص شد مدیریت استان با هوش و ذکاوت بالا می‌تواند مسائل را تشخیص و تدبیر کند.

وی کادر فنی باهوش، متعصب و دانا و سرمربی غیرتمند این تیم را موهبتی برای ذوب‌آهن و عامل موفقیت این تیم برشمرد و عنوان کرد: داشتن قهرمان با اخلاق، شایسته، بدون حاشیه، تحصیلکرده و همچنین تخصصی که در هیأتمدیرهوجود دارند، انتظار ارتقا از این تیم را بالا می‌برد.

اعضای هیأتمدیرهذوب‌آهن نیز از حمایت‌های استاندار اصفهان به عنوان یک استاندار ارزشی و ورزشی تقدیر کردند و حضور ایشان در رأس مدیریت استان را مایه دلگرمی مردم استان برشمردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 12 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970212000049: www.isfahan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این چیزی است که منتظریم سال ها انجام بگیرد , کاش همه به آن توجهی ویژه داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین