پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکیدات رهبری در زمینه توجه به مفاهیم اقتصادی گفت: حمایت از اقتصاد، تولید و اشتغال راهبرد دولت تدبیر و امید بوده و مسئولان و مدیران نیز باید این امر را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.
شعار سال: مجید خدابخش شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید مراغه افزود: توسعه و رفع مشکلات جامعه، رسالت مدیران است و در این راستا، نگرش مسئولان باید اخلاق مدارانه و با آستانه تحمل بالا همراه باشد.

وی ادامه داد: وجود نگرش اخلاقی و حفظ کرامت مردم نکته تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر حکومت ها و دولت هاست.
وی با بیان اینکه بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی، خدمتگزاری باید توام با اخلاص و احترام باشد اضافه کرد: خدمتگزاری همراه با نرم خویی و تکریم مردم، عبادت و نعمتی الهی است که باید به آن اهتمام شود.
خدابخش با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی و عمرانی منطقه گفت: توسعه و رشد روزافزون شهرستان تاریخی مراغه در اولویت و برنامه های اساسی استانداری و دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: در چهارسال گذشته در این شهرستان خدمات و طرح های بزرگ و قابل توجهی به ویژه در زمینه عمرانی و حوزه بهداشت و درمان انجام شده که جای تقدیر دارد.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم با تاکید بر اخلاق مداری در جامعه گفت: باید با اخلاق و حفظ کرامت با ارباب رجوع در ادارات برخورد شود.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه ها و نهادها باید بر اساس صداقت رفتار و عمل کرده و از دادن وعده های دروغ و واهی پرهیز کنند.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدمت به مردم توفیقی الهی است که نصیب مدیران و مسئولان شده است.
علی جلیلی افزود: اگر بتوانیم از سیره پیامبران و ائمه معصومین (ع) بهره ببریم، می توانیم مسیر رشد و تعالی را به خوبی طی کنیم.
وی اضافه کرد: وجود روحیه جهادگری و انقلابی موجب ترسیم راه برای خدمتگزاری هرچه بهتر و بیشتر به جامعه و مرتفع ساختن مشکلات مردم خواهد شد.
فرماندار سابق مراغه نیز با اشاره به عملکرد چهارساله دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی از 15 هزار به 85 هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت تدبیر و امید بخشی از خدمات دولت در این منطقه است.
ظفر محمدی افزود: آزادراه مراغه هشترود به عنوان بزرگترین طرح عمرانی و ملی منطقه هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود تا پایان امسال 50 درصد از آن آسفالت ریزی شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح های عمرانی در 126 روستا با مشارکت بنیاد مسکن و مشارکت مردمی و رفع مشکلات آب شرب 60 روستای این شهرستان بخش دیگری از خدمات دولت در چهارسال گذشته بوده است.
وی اضافه کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه نیز هم اکنون با بیش از 90 دردصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل بوده و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز آماده بهره برداری خواهد شد.
 
در این مراسم از خدمات ظفر محمدی فرماندار سابق مراغه تقدیر و حمید شکری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 11 اردیبهشت 97، کد مطلب: 82903418: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
صد البته که مردم هم باید رهبری رو در این مسیر یاری کنند و هرکس از خودش شروع کنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین