پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
23 هزار و 892 دانش آموز در 323 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند اما بیش از 40 درصد این مدارس فرسوده است.

شعار سال: یوسف حسن پور روز سه شنبه در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سردشت اظهار کرد: حدود 10درصد از مدارس سردشت غیرقابل استفاده و تخریبی بوده اما به علت کمبود فضای آموزشی از آنها استفاده می شود.

وی افزود: هنوز در سطح شهرستان 16 مدرسه استیجاری وجود دارد که دانش آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: متوسط تعداد دانش آموزان هر کلاس در شهرستان سردشت 23 نفر است ولی به علت متفاوت بودن تعداد کلاس ها و تعداد دانش آموزان در برخی مدارس تا 40 دانش آموز در یک کلاس درس می خوانند.

حسن پور گفت: خیران مدرسه ساز در سال تحصیلی گذشته هشت میلیارد و 500 میلیون ریال را در زمینه رفع کمبودهای مدارس، تجهیز امکانات کمک کردند که سه میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت نقدی و پنج میلیارد ریال دیگر به شکل غیرنقدی بود.

به گفته وی در سال تحصیلی 97-96 تعداد 6 مدرسه با 14 کلاس درس از سوی خیران مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش سردشت شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز سردشت نیز در این جشنواره گفت: از ابتدای تاسیس این مجمع تاکنون، خیرین مدرسه ساز 53 باب مدرسه با 149 کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش شهرستان داده اند و به این ترتیب 146 هزار و 520 مترمربع زمین هم به صورت رایگان اهدا شده است.

حسن ابراهیمی اظهار کرد: نهضت مدرسه سازی در این شهرستان ادامه دارد و خیران ساخت مدرسه 12 کلاسه نلاس، 10 کلاسه مارغان، هشت کلاسه میراباد و یک کلاسه نیسک آباد را تعهد و ساخت آنها را آغاز کرده اند.

در این مراسم همچنین از خیران مدرسه ساز شهرستان سردشت با اهدای لوح قدردانی شد.

مجمع خیرین مدرسه ساز از سال 1379 در شهرستان سردشت بنیانگذاری شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97، کدمطلب: 82903610 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
پس تا کی می خوان این بنده خدا بچه ها تو این سختی درس بخونن و مسئولین هم راست راست بچرخن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین