پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴
عزیز فیلی به شهروندان توصیه کرد که بیرون از منازل خود در حالت آماده باش باشند و گفت: با توجه به این که وقوع زلزله در صبح اتفاق افتاد خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم.

شعار سال: عزیز فیلی درباره زلزله صبح امروز یاسوج گفت: طبق آخرین اخبار چند مصدوم به صورت جزئی داشتیم که به صورت سرپایی درمان شدند و تاکنون هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است.

وی افزود: تنها در برخی موارد دیوار خانه های گِلی و خشتی ریزش داشته است و برخی خانه ها ترک برداشته اند.

فیلی مرکز اصلی زلزله را در روستاهای بین شهرستان های بویراحمد و دنا عنوان کرد و به شهروندان توصیه کرد که بیرون از منازل خود در حالت آماده باش باشند ، با توجه به این که وقوع زلزله در صبح اتفاق افتاد خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: شبکه آب و برق و گاز وصل شده است و مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر قطعی نداریم و تنها در برخی روستاها تعدادی دکل افتاده اند که در حال رسیدگی و حل مشکل است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97، کدمطلب: 107431 ، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
خدا همه ایرانی هارو از بلا ها مصون بداره واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین