پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در پرونده معدن زمستان یورت آزادشهر، هشت نفر از جمله دو مدیر کل مقصر اعلام شدند.

شعار سال: هادی هاشمیان اظهار داشت: براساس اعلام نظر هیئت کارشناسی در رابطه با این حادثه، هشت نفر از جمله دو نفر از مدیران کل استان مقصر شناخته شدند.

وی تاکید کرد: پرونده‌هایی که متخلفان آن ها مدیران ادارات هستند براساس قانون باید در مرکز استان رسیدگی شود و بر این اساس پرونده معدن زمستان یورت در گرگان رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: پس از اعلام نخستین نظر کارشناسی در سال گذشته، یکی از طرفین پرونده در مهلت قانونی به این نظر اعتراض کرد و پرونده برای اعلام نظر به هیئت کارشناسی سه نفره، سپرده شد.

هاشمیان در پاسخ به علت طولانی شدن زمان رسیدگی به این پرونده گفت: پس از حادثه، ایمن سازی تونل محل انفجار زمان زیادی برد و همین امر سبب معطلی گروه کارشناسی برای ورود به تونل، طولانی شدن اعلام نظر کارشناسی و اطاله رسیدگی به پرونده شده است.

رئیس دادگستری کل گلستان خاطرنشان کرد: دیه و تمامی حقوق خصوصی خانواده‌های جان‌باختگان پرداخت شده و پرونده از جنبه عمومی جرم در حال رسیدگی است.

وی بار دیگر به مردم استان و خانواده های کارگران آسیب دیده در این حادثه اطمینان داد که دادگستری با دقت این پرونده را بررسی و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می کند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1715906، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین