پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
ساخت و تجهیز دبیرستان انرژی اتمی در مشهد از محل بیت‌المال هزینه شد، اما آنچه بر کتیبه سر در این مدرسه به‌چشم می‌خورد، واژه غیرانتفاعی است!

شعارسال: دبیرستان انرژی اتمی مشهد که دومین دبیرستان انرزی اتمی در کشور است و پسوند «غیرانتفاعی» را یدک می‌کشد، بر ویرانه‌های دو مدرسه دولتی بنا شده است.

طبق اطلاعات به‌دست آماده، مدتی قبل از اجرایی شدن طرح ساخت دبیرستان انرژی اتمی، دو مدرسه «اختران انقلاب» و «قدس» تعطیل و دانش‌آموزان این دو مدرسه بین مدارس دیگر پخش شدند و پس از آن، اقدام به تخریب دو مدرسه مذکور شد.

طبق اطلاع کسب شده، هزینه ساخت و تجهیز دبیرستان مجهز انرژی اتمی در مشهد تمامأ از محل بیت‌المال تأمین شد، اما آنچه بر کتیبه سر در این دبیرستان به چشم می‌خورد، واژه «غیرانتفاعی» است.

اگرچه نقل قول‌ها در باب میزان شهریه این دبیرستان متفاوت بوده، اما مدیر دبیرستان انرژی اتمی مشهد معتقد است، در حد شهریه سایر مدارس غیرانتفاعی مشهد خواهد بود.

نکته حائز اهمیت در این بین، مدیریت سید جواد حسینی، معاون سیاسی مستعفی استاندار خراسان رضوی بر اداره کل آموزش پرورش استان در زمان آغاز ساخت این دبیرستان بود که البته طبق گفته صالحی در روز کلنگ‌زنی این پروژه، بنا بود مهر ماه 95، آغاز پذیرش دانش‌آموز در دبیرستان انرژی اتمی مشهد باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس خراسان رضوی، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970210000018، www.razavi.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
مدارس انرژی اتمی از بهترین مدارس ایرانن ولی اینکه با بودجه دولتی درست بشه فکر نکنم کار درستی باشه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
این واقعا اوج بی کفایتیه
باید بیایم و این مدرسه رو توقیف کنیمتا به نفع مردم بشه و حساب کار دستشون بیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین