پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی استان، امروز به صورت آسمانی قسمتی ابری خواهد بود که به تدریج با افزایش ابر و وزش باد و در بعد از ظهر با بارش‌های رگباری باران و رعد و برق و احتمال وقوع تگرگ همراه خواهد شد.

شعار سال: «حسین سلطانی» اظهار کرد: فردا نیز بارش‌ها ادامه یافته و در روزهای ابتدایی هفته آینده نیز شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود.

وی تصریح‌ کرد: انتظار می‌رود در دو روز آینده بارش‌ها در اغلب مناطق بیش از متوسط بوده و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود خواهد داشت.

این کارشناس ادامه داد: با توجه به وقوع رعد و برق توصیه می‌شود از حضور در فضاهای باز و ارتفاعات خودداری شود. دامداران نیز از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها (به سبب احتمال سیلابی شدن) و دامنه کوه‌ها (به دلیل وقوع رعد و برق) پرهیز کنند.

وی تصریح‌ کرد: دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 97021307126، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین