پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در بخش ورزش گفت: استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و مجموعه‌های کارگری در دستور کار قرار دارد.

شعارسال: مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در برازجان با بیان اینکه استعدادهای ورزشی مهمی در استان بوشهر وجود دارد اظهار داشت: استعدادهای مهم ورزشی در استان بوشهر در رشته‌های مختلف وجود دارد که بخشی از این ورزشکاران عضو تیم ملی هستند.

وی، با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی استان بوشهر بیش از میزان فعلی است تصریح کرد: امید می‌رود با گسترش اماکن ورزشی و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران، بتوان استعدادهای دیگر ورزشی استان کشف شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از ظرفیت ورزشی سایر دستگاه‌های اجرایی و آموزشی گفت: برای شکوفایی و کشف استعدادهای درخشان ورزشکاران باید از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استفاده کرد.

سلطانی‌فر، استفاده از امکانات ورزشی نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها برای کشف استعدادها و تامین زیرساخت‌های ورزشی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و مجموعه‌های کارگری در دستور کار قرار دارد و برنامه وزارت ورزش و جوانان این است که با یک همگرایی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی، بیان کرد: امید است با گسترش اماکن ورزشی و سایر امکانات مورد نیاز ورزشکاران، استعدادهای آنان برای حضور در مسابقات و میدان‌های ملی و بین‌المللی کشف شود.

وزیر ورزش و جوانان از هماهنگی و همدلی مسئولان استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: با توجه به حمایت مسئولان دستگاه‌های مختلف استان بوشهر باید از ظرفیت‌های ورزشی سایر دستگاه‌ها برای توسعه و گسترش فضاهای ورزشی استفاده کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 364131: www.khabarfoori.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین