پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
سعیدی نژاد: تا کنون 29 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شده است که حال همه مصدومان مساعد گزارش شده است که دچار شکستگی سطحی شده اند البته احتمال افزایش آمار مصدومان وجود دارد.

شعار سال: رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: تا کنون 29 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شده است.

سعیدی نژاد عنوان کرد: حال همه مصدومان مساعد گزارش شده است و دچار شکستگی سطحی شده اند و احتمال افزایش امار مصدومان وجود دارد.

پرسنل بیمارستان به همراه نیروهای خدماتی در تلاش هستند که همه بیماران در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شوند همچنین رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به همراه پرسنل در حال خدمات رسانی به بیماران هستند.

یکی از بیماران گفت: برخی در حین بیرون امدن از خانه دچار شکستگی و در رفتگی پا و گردن شدند چند نفر از افرادی که بیمارستان انتقال داده شده بودند نیز در اردو در یکی از کوه های شهر بودند که در اثر ریزش کوه و برخورد سنگ با انها دچار مصدومیت شدید شده اند.

یکی دیگر از مصدومان نیز کارگری بود که بر روی داربست ساختمان در اثر زلزله به زمین افتاده بود و دیگری پیرمردی بود که در اثر زلزله از کوه به پایین پرت شده بود.

طبق مشاهدات عینی همراهان یکی از بیمارانی که در بیمارستان شهبد بهشتی بستری بود گفت: هنگام وقوع زلزله، پرستاران با کمک نیروهای خدماتی برخی از همراهان و بیماران را از بیمارستان خارج کردند.

تصاویر زیر متعلق به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج است که پرسنل بیمارستان در حال رسیدگی به امور بیماران و مصدومان هستند.























سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97، کدمطلب: 3972492، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین