پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش میزان رضایت جامعه کارگری نقش به‌سزایی در ارتقای کمیت و کیفیت تولید محصولات داخلی دارد.

شعارسال: محسن کوهکن شامگاه پنجشنبه در جمع کارگران شهرستان لنجان اظهار داشت: در کشورهای عقب افتاده رسانه‌ها و صنف‌ها تضاد منافع را برای کارگر و کارفرما تعریف می‌کنند و همیشه در تلاش هستند این دو صنف در برابر با یکدیگر قرار گیرند و عمدتا منافع حمایت از کارفرما را تشکلات کارفرمایی انجام داده و منافع حمایت از کارگر را تشکیلات کارگری دنبال کرده و به نگارش در می‌آورند.

وی تصریح کرد: در این میان کارگاه مغفول مانده در صورتی کسانی که در کشورهای در حال توسعه این مسائل را القاء می‌کنند تا این تضاد را حفظ کنند. قوانینی را به نگارش درآورده‌اند که به حفظ کارگاه اختصاص یافته چرا که معتقد هستند اگر کارگاهی وجود داشته باشد کارفرمایی باقی مانده و کارگر نیز فعالیت دارد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما کارفرمایانی هستند که در شرایط فعلی به دلیل آنکه تعبیر، تعریف و تفسیر درست و صحیحی از کارگر داشته‌اند قانون کار مصوبه پرداخت حقوق و غیره را کنار گذاشته و به تحلیل دست پیدا کرده و آن تحلیل این است اگر رضایت قلبی و نسبی کارگر را تامین کنم منافع خودم بیشتر تامین می‌شود.

وی بیان کرد: در بازدیدی که از شهرک صنعتی البرز قزوین داشتیم کارفرما برای محل نهارخوری کارگر جایی را در نظر گرفته که در حد رستوران هتل 5 ستاره است و از کارگر این مجموعه در مورد نحوه ارتباط با کارفرما سوال کردم و آنها ابراز رضایت داشتند که خود نکته‌ای مهم به شمار می‌آید.

کوهکن افزود: نتیجه این ارتباط صمیمی بین کارگر و کارفرما سبب شده تولیدات این مجموعه از نظر کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند و اگر مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر حمایت از تولید داخلی دارند این مهم تنها با سخنرانی و تبلیغات محقق نخواهد شد بلکه باید با سرلوحه قرار دادن این شعار تولید کننده بداند که فرصتی برای او مهیا شده و افزایش قیمت و کاهش قیمت تمام شده سبب خواهد شد کالای ایرانی جایگزین کالای وارداتی شود.

وی گفت: از سوی دیگر رسانه‌هایی که قصد تبلیغ کالاها را دارند باید بدانند که امروز در فضای مجازی با یک برنامه حساب شده قرار است کالای ایرانی را تحت الشعاع قرار دهند و بر همین اساس باید با تیزبینی تبلیغات کالاهای با کیفیت ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما معتقد هستیم با تمام مشکلاتی که امروز با آن روبه‌رو هستیم به معنای واقعی کلمه باید جایگاه مادی و معنوی برای کارگر فراهم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1716778: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
وقتی از کارگران حمایت های کافی نشود دیگر انگیزه ای برای آ« ها به وجود نمیاید که کالای با کیفیت تولید شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین