پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان از دریافت 116 گزارش مردمی درباره تخلفات اصناف زنجان خبر داد.

شعارسال: رضا محمدی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی بازرسی‌های مستمر از آنها انجام می‌شود، اظهار کرد: این بازرسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای فعال در استان شامل رسته‌های مختلف شغلی و صنفی هستند، تصریح کرد: از همین رو بازرسی‌ها در همه مشاغل به صورت گسترده انجام می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه امسال تعداد بازرسی انجام شده از واحدهای خرده فروشی صنفی یک هزار و 946 مورد بوده است، اضافه کرد: تعداد کل گزارشهای مردمی دریافتی در فروردین‌ماه نیز 117 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی منجر به عدم تشکیل پرونده و یا رضایت شاکی در فروردین امسال 37 مورد بوده است، بیان کرد: همچنین تعداد پرونده‌های متشکله 500 هزار ریال و کمتر نیز 17 مورد بوده است.

محمدی همچنین تعداد پرونده‌های متشکله بیشتر از 500 هزارریال و کمتر از 10 میلیون ریال را نیز 42 مورد اعلام کرد و گفت: تعداد پرونده‌های متشکله بیش از 10میلیون ریال نیز یک مورد بوده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های رسیده از شهرستان‌های مختلف بوده است، گفت: ارزش ریالی پیشنهادی برای پرونده‌های رسیده به میزان 103 میلیون و 479 هزار و 750 ریال بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1397 ، کدخبر: 13970213000403: zanjan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
اصناف و تعزیرات مشکل امروز و دیروز ما نیست
یک مشکل فراگیر شده که همه باید با اون دست و پنجه نرم کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
خوب اگر با این گزارشات به نحو احسن برخورد شود و مجازات شدیدی بشوند دیگر شاهد این تخلفات نخواهیم بود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین